Dierenkliniek Keistad
3818 PA Amersfoort

info@dierenkliniek-keistad.nl

Gezelschapsdieren

Vaccinatie consulten 2017: vaccinatie al vanaf 24,95. Klik hier voor katten en honden.

Internetactie : 10 % korting op castratie of sterilisatie. Klik hier voor COUPON en voorwaarden.

Een huisdier maakt gelukkig en houdt ons gezond! Maar dan moeten onze huisdieren zelf ook gezond zijn en blijven. Dierenkliniek Keistad te Amersfoort voert zowel preventieve operaties als verschillende chirurgische operaties uit. Ook kunnen onze dierenartsen adviseren over opvoeding en (preventie van) ziekten. Is uw huisdier ziek? Onze dierenartsen behandelen onder andere honden, katten, cavia's, konijnen en ratten..

Honden en katten

Vaccinaties, gebitscontrole en eventueel sterilisatie en castratie: wie een hond in huis neemt heeft er – naast veel plezier – ook een grote verantwoordelijkheid bij gekregen.

Het is verstandig om de gezondheid van uw hond of kat  eenmaal per jaar grondig te controleren. Indien nodig wordt uw huisdier meteen gevaccineerd. Dit doen we om uw huisdier te beschermen tegen levensbedreigende virale-en bacteriële infecties. Tevens nemen we dan de tijd om veel overige zaken te controleren.
We noemen dit het jaarlijks zorg consult. Klik hier voor meer info!

Ziek huisdier ?

Heeft u een huisdier ? Dan kunt u altijd op de dag zelf nog terecht. In onze kliniek hebben we veel onderzoeksmogelijkheden.  Naast de preventieve operaties voeren we ook andere chirurgische operaties uit. Denk hierbij aan tumorchirurgie, maag-darmchirurgie, uro-genitaal chirurgie, orthopedische ingrepen, cosmetische chirurgie en keizersnedes. Uiteraard worden alle ingrepen uitsluitend uitgevoerd op indicatie.

Voor algemene informatie over huisdieren kunt u het beste terecht op de volgende site: www.licg.nl
Medische informatie vindt u in ons keuzemenu.
Foto Secretaresse

Maandag